sobota, 7 lutego 2015

Unbroken

Chciałam napisać recenzję 'Niezłomnego' ale chyba jednak nie jestem taka zdolna, a po tym filmie wciąż nie umiem zebrać myśli na tyle, żeby dobrze go zrecenzować. Powiem tylko tyle, historia wzruszająca i wstrząsająca, pokazuje obozy japońskie podczas drugiej wojny światowej w taki sposób, że aż włosy się jeżą. Główną rolę gra Jack O'Connell (kto oglądał 'Skins' dobrze wie o kim mówię).
oto przed państwem JAMES COOK


Szczerze powiedziawszy to jest to pierwszy, po Skinsach, film z tym aktorem, który oglądałam (czy to zdanie ma sens?). Jestem zaskoczona tym jak bardzo potrafił mnie wzruszyć i jak bardzo potrafiłam 'wejść' w jego postać. Historia, którą na prawdę bardzo polecam obejrzeć i przeczytać (Laura Hillenbrand 'Niezłomny).

znienawidzicie tego Japończyka, obiecuje

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 chciałbym uciec, ale dokąd?
Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger